C O R O N A-V I R U S : update

19/03/2020

C O R O N A - V I R U S Update 19/03 17u45

Naar aanleiding van een nieuwe reeks aangepaste maatregelen, heeft het crisiscentrum beslist dat er nog wel bouwmaterialen mogen afgehaald door professionelen en op de werf geleverd mogen worden. Hopelijk is dit een definitieve maatregel na de bewogen laatste 24 uur !


AFHALINGEN : enkel op afspraak en enkel op weekdagen !

Voor onze professionele klanten blijven dringende afhalingen dus terug mogelijk in ons beide filialen, Aartselaar & Kontich vanaf morgen vrijdag 20/03.

Stappenplan voor afhalingen :

1* Let wel op : dit kan ENKEL door uw bestelling door te mailen naar info@kerremansbouw.be
     Vermeld steeds al uw bedrijfsgegevens zoals BTW nr., enz. !
2* U zal dan van ons een orderbevestiging per mail ontvangen.
3* We zetten uw bestelling zo snel mogelijk klaar.
4* We mailen U van zodra de bestelling klaar staat nog het uur van afhaling door.
5* U komt uw bestelling zelf laden (max. met 1 extra persoon).
6* Bons & facturen worden U na afhaling doorgemaild.

Op deze manier hoeft U niet in onze bouwshop & burelen te komen en is er zodoende ook geen fysiek contact tussen U en onze medewerkers.

Voor klanten zonder kredietlijn vragen wij per mail ook een betalingsbewijs door te mailen voor de afhaling plaats vindt.
Voor klanten met een lopende rekening zullen wij zelf aftekenen. Onderling vertrouwen zal hier geen probleem vormen.

 

LEVERINGEN :

Voor onze professionele klanten blijven dringende leveringen dus ook terug mogelijk.
Wij vragen om zoveel mogelijk zaken uit te stellen die niet dringend zijn tot de situatie met het Corona virus verbeterd is.

Stappenplan voor leveringen :

1* Let wel op : dit kan ENKEL door uw bestelling door te mailen naar info@kerremansbouw.be
    Vermeld steeds al uw bedrijfsgegevens zoals BTW nr., enz. !
2* U zal dan van ons een orderbevestiging per mail ontvangen.
3* We spreken met U een leverdatum af.
4* Bons & facturen worden U na levering nog doorgemaild.

Voor klanten zonder kredietlijn vragen wij per mail ook een betalingsbewijs door te mailen voor de levering plaats vindt.
Voor klanten met een lopende rekening zal onze chauffeur zelf aftekenen na levering.

( de geplande leveringen die gisteren plots moesten geannuleerd worden kunnen sowieso terug doorgaan. Onze dispatcher zal U nog contacteren)

 

Onze poorten zullen dus gesloten zijn en enkel geopend worden voor klanten die een afspraak voor afhaling hebben en natuurlijk ook voor onze leveranciers die goederen komen leveren.

Wij vragen U nog eens uitdrukkelijk om steeds 1,50 à 2 meter van elkaar en van onze medewerkers te blijven. De opgelegde richtlijnen door de overheid qua hygiëne dienen gevolgd te worden. 

Als deze cruciale regels overtreden worden, zullen wij U verdere toegang op ons bedrijf verbieden zolang Corona ons in de greep houdt.

Wij danken U voor uw begrip in deze moeilijke periode en hou het veilig voor iedereen!

Mvg,

Robby Smolderen
Alg. Directeur